Reflexions, informacions i comentaris de la caça del senglar des d'una perspectiva personal, i vivències en primera persona.També hi trobareu fotos i vídeos.

dissabte, 9 de juny del 2007

FIRA DE GOSSOS A MONTPELIER (FRANÇA)

El passat 3 de juny vaig està a la fira de gossos del senglar que és va cel.lebrar en un poble petit al costat de Montpelier anomenat Saint-Gely-du-Fesc. Vaig quedar sorprès de les races de gossos que hi havía,tinc alguna foto que ja les publicare més endevant.

Tinc que dir que també hi havia parades de roba de caça,escopetes,fosells,accesoris per practicar la caça,taxidermia,etc.

Encara que jo no sigui gosser val la pena,qui mai no hagi anat us ho recomano que hi aneu alguna vegada!

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola,
l'any passat també vaig estar a la fira i tens raó val la pena anar-hi;no tenen res a veure amb les que es fan per Catalunya.
Jo sí que sóc gosser i l'any vinent i penso tornar amb altres de la meva colla per comprar algun cadell.
Adéu. Manel.

Anònim ha dit...

Uep.
Estic fent un treball sobre la caça del senglar. volia saber quines són les races de cans més utilitzades per a caçar els senglar. gràcies. Salut.

Jordi ha dit...

Hola, mira els cans més utilitzats son molts, però els que jo destacaria son els Nivernesos, els
Griffón Vandane, els
Sabueso espanyol, el
Blau de Gascunya, els
Gascons, i les
rases creuades.

si això et serveix
Deu

Anònim ha dit...

hola amb dic miquel i soc caçador del senglar, fa uns anys vaig tenir l`aportunitat de pugue anar en aquesta fira i vaig queda impresionat ja que els gossos m`agraden molt i voldria saber si saps aquet any quin dia es fa la fira perquè hi voldria torna, mercì.

Jordi ha dit...

La fira Miquel es els dies 4 i 5 de juny a la població de Saint-Gely-du-Fesc, prop de Montpeller