Reflexions, informacions i comentaris de la caça del senglar des d'una perspectiva personal, i vivències en primera persona.També hi trobareu fotos i vídeos.

dilluns, 7 d’abril del 2008

Fira del senglar a Osor

Ahir vaig anar a veure la Fira de caça del senglar a Osor amb molta afluència de públic, però amb pocs gossos del senglar,suposo que això cada any anirà en augment i es podrà veure una fira amb més varietat de gossos i expositors.
Aquestes son fotos d'alguns gossos exposats a la fira, amb porcelanes,grifons, nivernesos....











2 comentaris:

Anònim ha dit...

si mira, el meu gos nou el vaig anar a buscar a suissa. A prop de ginebra.

A la fira de motpellier fa 5 anys que i vull anar, i no puc, sempre tinc algun casament, despedidam,...
viam si l'any que be i puc anar.

Anònim ha dit...

si mira jordi, vaig apuntar a google, caça del senglar, i va sortir el teu bloc.

Demà vaig a passaijar els gossos, viam si s'entrenen una mica i no em foten una multa ( una multa és que m'esparrequin algun).