Reflexions, informacions i comentaris de la caça del senglar des d'una perspectiva personal, i vivències en primera persona.També hi trobareu fotos i vídeos.

dimecres, 3 de desembre del 2008

Avui hem caçat 7 senglars,i n'he pogut matar un de bastant gros, uns 70 o 80 kg.
Els sentia a baixa pel corriol amb molta fresa i roncs, m'han sortit tres porcs un darrera altre a tota hòstia , només he tingut temps de tirar amb el primer, dos trets i el rifle buit. Els altres dos cap a la parada del costat on hi havia el meu germà que també els hi ha tirat dos trets amb un de mort i un altre d'escapat.
Hem tingut feina per treure'ls ja que els hem mort sota un single, sort que amb una corda molt llarga em pogut puja el més gros estirant-lo amb un cotxe i el petit a mans pel corriol.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Quants senglars portes aquesta temporada de morts???

Ros

Unknown ha dit...

Hola Jordi,

He descobert la teva página i m'ha agradat molt, soc aficionat a la caça del senglar. Soc de la Garrotxa i em dien el Ros.
Aquest any he tirat amb 15 i n'he mort 11, 2 d'aquets ven fallats a 4 metros, quants has mort tu???

Salut

Ros.

Jordi ha dit...

Be,jo en porto 6 de 6 de senglars. Jo normalment cada setmana actualitzo el bloc, però aquests dies de festes treballo i no poso res!

Anònim ha dit...

si, si molt bé tot això d'explicar la "caçada" de cada dia... però jo vull veure el video!!!!!!!!!!
Geo