Reflexions, informacions i comentaris de la caça del senglar des d'una perspectiva personal, i vivències en primera persona.També hi trobareu fotos i vídeos.

diumenge, 25 d’octubre del 2009

Un de molt gros

Hola a tots, avui n'he mort un de 98 kg., un verro que per lo gros que era no feia gaire ullal.
Hem tirat mal contats uns 90 trets ja que hi havia molts senglars i grossos, tothom veia senglars i evidentment durant una estona ha sigut un concert de trets amb empaits per tota arreu, els gossos ja no sabien si empaitaven el rastre bo, ja que es creuaven els rastres d'altres porcs, han parat bojos tota l'estona.
Al final s'han caçat 18 senglars, la majoria mascles i d'un pes considerable.
M'ha passat un senglar al començament de la cacera, però no li he tirat ja que hi havia un risc amb la parada del costat, i s'ha escapat, millor.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

que guapo jordi, impressionant!!!! Jo també m'ho estic passant pipa, ja en portu 2 però els que so passen d'allò més bé són els petits de casa que cada dia arriven a dos o tres porcs morts. Que vagi be i que continui així de guai la temporada

Anònim ha dit...

ei jordi!!!!! dijous en vaig fer dos i dissabte en vaig fallar un de molt gros. Que dolent que sóc!!! A un tiu li van sortir poder 30 muflons, espectacular!!!!!