Reflexions, informacions i comentaris de la caça del senglar des d'una perspectiva personal, i vivències en primera persona.També hi trobareu fotos i vídeos.

diumenge, 28 de novembre del 2010

El setè senglar

Hola de nou, aquest matí ens hem reunit pocs caçadors, no ser si era degut al temps que amenaçava pluja o per les eleccions, el cas és que hem caçat un tros petit.
N'hem aixecat tres de senglars a dos jaços diferents, l'un, al davant meu i els altres dos porcs en un altre jaç, jo sentia lladra el gos com feia la petja fins que ha arribat a un dels senglars, el fa sortir i sento que el empait va cap a mi, l'adrenalina em puja, de cop sento la fresa del porc jo ja apuntant al collet per on havia de sortir, i no surt,i no surt, hòstia, al cap d'un moment soroll al meu darrera, amb giro i veig el senglar que l'apunto i li tiro un tret que li entra pel coll cap a l'espatlla, cau mort dessagnat, un mascle d'uns 55 kg.

3 comentaris:

Pep ha dit...

Ja trobava a faltar els escrits de les jornades senglaneres, però veig que cada vegada que ho fas és per apuntar-ne un mès a la llista! Jejé, així que enhorabona! Llàstima que jo no puc dir el mateix, quin desastre de dia que he tingut avui, com bé he dit al bloc, és per oblidar.

Anònim ha dit...

hola esttic molt interessada en la caça del senglar, aixì que e decidit fer el treball de recerca de le'scola sobre aquest tema, veig que tens moltes fotos aixi que volia demanar-te si tens alguns foto d'algun gos esparracat pel senglar, n'estic buscant per el treball.

Bosquerol ha dit...

Bon dia!!!
m'agrada el teu blog, jo n'estic creant un, encara em falten acabar algunes pàgines nodrises, però en breu el tindre llest i actualitzat.
Aquí et deixo l'enllaç del meu blog, per si t'interessa, gràcies

http://bosquerol.blogspot.com/