Reflexions, informacions i comentaris de la caça del senglar des d'una perspectiva personal, i vivències en primera persona.També hi trobareu fotos i vídeos.

dissabte, 4 de desembre del 2010

El desè senglar

Quin fred que passat a la parada, però ha valgut la pena ja que he vist un senglar molt petit que no li he volgut tirar per petit, una guilla, he sentit com més avall meu em passava un altre senglar sense poder-lo veure i finalment un que si l'he vist. Empaitat per quatre gossos, el gosser ja m'estava avisant, alerta que ve! jo apuntant per on més o menys em sortiria, de cop surt, tirant-li un tret, cau i se'm torna aixecar arrossegant-se verdisses avall. Arriben els gossos que al cap de poc ja el lladren, estava ferit i el gosser l'acaba de matar. Quina feinada per treure'l.
Un senglar de 60kg. femella. Hem caçat 12 senglars.

1 comentari:

Pep ha dit...

Bona tarda Jordi!!! Ets un autèntic terror, eh!!! Els tofonaires t'haurem de fer una panera per Nadal com agraïment!! Jejejeje!!! Déu n'hi do la ratxa que portes!!! Cada setmana un, per cert el que portes és un rifle express, oi ?
La pregunta que amb feies sobre si era un bon any de becades, te la vaig contestar al mateix bloc, suposo que ja ho vas veure.
Bé company, sort que et dediques al senglar que si et dediquessis a la becada series un rival perillós. Avui he estat caçant al Maresme, allà hi ha hagut una entrada bestial de becades, ja veuras les fotos demà al bloc. N'he trobat 11 i he pogut tirar i abatre'n 8. El xicot que m'ha acompanyat i ha fet la invitació, que és el president, va estar fa dos mesos a Turquia caçant el porc i va fer un madalla d'or, els dos ullals llargs fan 32 cm de llarg, és bestial! no havia vist en me vida una bestia com aquella, fa por. Tan les fotos de l'exemplar en sí com els ullals muntats a la peana de fusta semblen de facochero.
Bé, segueix amb ratxa i no canviïs que ami ja amb va bé, jejejejejejejejejeje!!!!!!!!