Reflexions, informacions i comentaris de la caça del senglar des d'una perspectiva personal, i vivències en primera persona.També hi trobareu fotos i vídeos.

diumenge, 14 d’octubre del 2012

Perseguint-lo

Dia molt fred, degut al fort vent que hi havia a la zona. Ja portavem més de dues hores de cacera i el meu germà que feia la parada del costat ha vingut fins a la meva parada, no sentiem res, quant de sobte, entra un senglar pel mig del  camp de sota, m'ha arrenco cap a la punta del marge i li tiro dos trets ferint-lo del darrera, el meu germà també li tira dos trets mes, el porc anava marxan jo el perseguia i al mateix temps li anava tirant trets, no queia el cabró. Cada cop el senglar agafava mes distancia, jo ja no podia corre mes, estava cansat d'anar darrera d'ell, al final el porc es volia enfilar cap dins el bosc i li tiro un altre tret que llavors si cau. Jo sense bales i sense alé. El porc aixeca el cap i el meu germà li fot un tret al cap.
Resultat set trets meus i tres del germà, uffff.