Reflexions, informacions i comentaris de la caça del senglar des d'una perspectiva personal, i vivències en primera persona.També hi trobareu fotos i vídeos.

dissabte, 20 de febrer del 2016

De monteria

El passat dissabte 13 de febrer vaig anar a una monteria, prop de Caceres, la finca molt gran i maca i amb llocs molt bruts de vegetació que dificultava la visió dels animals. En el lloc havien cérvols i senglars. Vàrem tenir un dia plujós amb fort vent, aguantarem 5 hores a la parada, xops de dalt a vaig, cap a quarts d'una veig venir un cérvol i al mateix temps un senglar per l'altre costat, la decisió era molt clara, primer el cérvol i si soc a temps tirar al senglar i, així ho vaig fer. Em surt el cérvol i li tiro un tret al coll i mort al camí, faig mitja volta i em surt el senglar que li tiro un tret al cap. Va ser una carambola de molta sort perquè amb el temps que ens feia pensava que no veuria  res. El senglar no tinc foto, se'm va mullar el mòbil i no vaig poder fer li.