Reflexions, informacions i comentaris de la caça del senglar des d'una perspectiva personal, i vivències en primera persona.També hi trobareu fotos i vídeos.

divendres, 29 de juny del 2007

Temporada de caça 2006-07

La temporada passada de caça amb va anar molt bé ja que va ser profitosa des de el punt de vista
de captures (21 senglars caçats) ,els anys que en caçava més no passava de cinc. També val a dir que vaig tenir molt bons companys de cacera i espero que aquest any continuï igual.
Vaig tirar amb trenta porcs; 21 de morts 4 de ferits que es van escapar i 5 de catxats, catxats.
En total van ser unes tres caixes de bales. (20 bales per caixa).
Volia fer un reconeixement a tots els gossers de totes les colles del senglar per la tasca que estant fent durant tot l'any, perquè si no fos per els gossos difícilment podríem caçar-ne algun.

1 comentari:

Anònim ha dit...

hola, he trobat aquest blog i espero continuar afegint comentaris. Jo tambe tinc el meu, ensenyare com va la temporada i viam si podem fer comentaris d'us comu. M'encanten els gossos i parlar d'ells. A mi m'agraden molts els Griffons, i el que més el Briquet grifon Vendeen. Que n'opineu??