Reflexions, informacions i comentaris de la caça del senglar des d'una perspectiva personal, i vivències en primera persona.També hi trobareu fotos i vídeos.

dijous, 6 de desembre del 2007

Estic de mala llet.

Avui he anat a caça i m'ha sorprès un senglar que ha vingut per l'esquena en un moment que m'he assentat i quant m'han adono el tenia a 6 o 7 metres parat, per que m'ha vist, i m'aixeco per tirar-li, carda bot a d'alta baix i l'hi ¨ cardo tiro ¨ al mig de les alzines,però s'escapa. Mala llet!!!.
Anava sense empaitar, un porc d'uns 25 Kg.

Al cap de dos o tres minuts sento fresa,venia de l'altre cantó, ja em poso en posició de tirar, el veig entre mig de les alzines una esgallimpada de cara a mi, el mal parit em salta abans d'arribar cap avall i s'ha m'esfuma, només sentin-lo trepitjant la fullaraca. Mala llet!!!.
Anava sense empaitar, un porc d'uns 40 Kg.

El tercer el sento que em passa un tros avall, però aquest ja n'hi el veig, jo em desespero. Aquest si que anava empaitat. Mala llet!!!.

Però la cacera malgrat això ha anat bé 16 porcs morts i molts trets i catxes.