Reflexions, informacions i comentaris de la caça del senglar des d'una perspectiva personal, i vivències en primera persona.També hi trobareu fotos i vídeos.

dissabte, 18 d’octubre del 2008

Més porcs

Avui hem caçat 13 senglars, tothom ha pogut, qui més, qui menys sentir empaits de gossos i trets per tot arreu.
A mi m'ha passat un porc a tocar i no l'he sentit a venir amb el "putu" vent, que feia caure els aglans i fulles dels arbres. M'ha entrat per darrera meu i m'he girat perquè he sentit una branca que es trencava, hòstia el veig que s'ha amaga i ja no he estat a temps de tirar-li . Anava escondit, era bastant gros.

1 comentari:

Anònim ha dit...

ondia tu, no pareu. Deixeune algun que la temporada és llarga. Jo no he pogut sortir aquest cap de setmana perquè eren festes de banyoles i tenia tiberi cada dia. Ara, els de la colla els hi ha anat bastant be, 3 el dissbte i 2 el diumenge. Viam si s'anima la cosa.