Reflexions, informacions i comentaris de la caça del senglar des d'una perspectiva personal, i vivències en primera persona.També hi trobareu fotos i vídeos.

diumenge, 30 d’agost del 2009

Un de 100 kg.

Ahir varem caçar-ne un de 100 kg., estava molt gras, ( clar menja'n blat de moro) , va costar una mica trobar-lo, però els gossos finalment van trobar el rastre bo fins que el varen aixecar. El vaig poder veure dues vegades, sense poder-li tirar, fins que al cap d'una estona un paraire el va poder matar.

2 comentaris:

Pep Portet ha dit...

Hola Jordi,
sóc d'Osona Comarca i necessitaria una foto d'un senglar. En vàreu fer d'aquest que vau matar diumenge?

Diga'm alguna cosa

938814777

Pep

Moltes gràcies

Anònim ha dit...

Soc en Blasiepi, en BARTO.Vinga, vinga, ja i tornem a ser, i.jo em perdo els tres primers cap de setmana. Diumengeme'n vaig cap a Canada i EUA a viatge de nuvis. Cagun l'olla i les dones de deu. Que vagi be la nova temporada. Aquest any estic nervios, el grifon jove es una maquina. Amb un any i dos mesos ja troba ell solet els senglans. Ara he anat a buscar una femella a suisa i d'aqui a un parell d'anys a ferlos criar.