Reflexions, informacions i comentaris de la caça del senglar des d'una perspectiva personal, i vivències en primera persona.També hi trobareu fotos i vídeos.

diumenge, 18 d’octubre del 2009

Un de petit

Hola de nou a tots, ahir vaig caçar el tercer senglar de la temporada, era petit uns 25 kg. però be es el que vaig poder veure. Dic això perquè en vaig sentir dos que em passaven mes avall a tota hòstia al mig de les verdisses sense poder-los veure, dirigint-se cap a altres parades.
En total caçarem 10 senglars.

1 comentari:

Anònim ha dit...

ei, para!!!!!!!!!! jo dissabte en vaig fer un tb. Ja en portu 2 i m'encanta el coto nou. En varem fer 10 i un muflo. Hi havien molt de cervols pero com que no es poden caçar ningu va tirar. Ja en portem 84 i estic disfrutant com mai ho havia fet. Genial!!!!!!!