Reflexions, informacions i comentaris de la caça del senglar des d'una perspectiva personal, i vivències en primera persona.També hi trobareu fotos i vídeos.

diumenge, 18 de setembre del 2011

Doblet

Avui hem caçat 7 senglars. He tirat amb un senglar que m'ha sortit pel meu darrera tirant-li un tret al cap. No feia ni deu minuts que era a la parada. Al cap d'una bona estona un gosser que estava davant meu, ja tira tres trets amb un porc i el catxa, ja m'avisa que ve i em surt tirant-li un tret però no cau deixant molta sang seguin endavant, al cap de pocs metres he vist que s'havia estimbat per un petit single i mort. L'un feia 70 kg. i altre uns 40 kg.
Els hi hem tirat més de 50 trets!

2 comentaris:

Bosquerol ha dit...

Home!!! ja era hora de llegir-te, ens tenies una mica preocupats.
Enhorabona per l'estrena de temporada. Jo encara no ho he fet.
Si necessites recuperar algun animal ferit, pots trucar-me. Formo part de AEPES, i juntament amb els nostres gossos preparats per seguir sang, oferim molta garantia per trobar l'animal.
Si volguèsis més informació demana sense compromís.

Espero que aquesta temporada sigui almenys com l'anterior.
Molta sort i segueix explicant les cròniques senglaneres!!!
salut

david ha dit...

felicitats, nosaltres em mort 15 porcs i 20 muflons jo e mort un porc de 55 kilos,un berro.