Reflexions, informacions i comentaris de la caça del senglar des d'una perspectiva personal, i vivències en primera persona.També hi trobareu fotos i vídeos.

dimecres, 21 de novembre del 2012

Un "Macareno"

Dia de molt de vent al començament de la cacera, no sentia res, només el vent que feia moure les branques dels arbres. No feia pas dos minuts que m'havia acabat l'entrepà i prenia una mica d'aigua per tirar avall, el rifle a l'espatlla, el vent començava a afluixar i de cop sento un bofets d'un senglar que em baixava de dalt, se'm para just al davant meu, a uns 40 metres, jo amb l'ampolla d'aigua a la mà, i ara què? com ho faig?
La sort es que tinc uns arbres al davant que m'ajudent a que el senglar no em vegi, deixo l'ampolla al terra sense fer fresa i em trec el rifle de l'espatlla amb un moviment molt suau, el porc marxa cap avall sense haver-me vist i li tiro un tret darrera l'espatlla caient mort, al cap de poc ja m'arriben els gossos que els agafo després de haver mossegat el senglar. 82 kg. amb ullal, total de la cacera 7 senglars caçats.