Reflexions, informacions i comentaris de la caça del senglar des d'una perspectiva personal, i vivències en primera persona.També hi trobareu fotos i vídeos.

dilluns, 2 de setembre del 2013

Després de l'estiu comença la nova temporada de caça amb molta ilusió i ganes, tot i que aquest any m'ha costat decidir-me. De fet, també tenia ganes de veure companys de cacera i compartir tertulies.

Malauradament avui ens ha deixat un company de la colla, degut a un atac de cor, un cop dur per tots. Ahir encara recordo la conversa que vem tenir ell i jo, explican "batallites" de caceres viscudes en altres temporades, rien, fen bromes. Ell era un bon home,un gran caçador i bon company de cacera. Et recordare sempre.

Ahir, 1 de setembre va ser el primer dia per anar a caçar el senglar. A les 7 del matí tothom al lloc de trobada,el cap de colla organitzan la batuda el mes aviat possible, ja que la calor deseguida apreta en aquets dies de setembre. Engeguen els gossos i sento els primers que porten un rastre, sembla bo, el gosser avissa a les parades,tothom alerta!. Se senten els primers empaits,sento que venen en direcció on estava jo, però tornen a gira cap avall i un gosser mata el senglar (3 trets). Altres gossos empaiten mes senglars amunt i avall, al cap de molta estona un dels gossers avisa cap on estava jo que puja un empait,els gossos cada cop mes aprop,el cor com sempre se'm accelera, ja em surt un senglar d'uns 50 kg. en un collet fantàstic, li tiro dos trets, el primer tret catxa i el segon rectifico i el toco de l'espatlla caien mort marge avall. Arriven els gossos molt cansats del empait, però han tingut la seva recompensa.