Reflexions, informacions i comentaris de la caça del senglar des d'una perspectiva personal, i vivències en primera persona.També hi trobareu fotos i vídeos.

dissabte, 30 de novembre del 2013

Doblet

Dia gris i fred, però amb ganes de fer una bona cacera, el lloc es idoni perquè aixi sigui.
Només d'engegar els gossos ja troben porcs, el primer empait ja ve cap on soc jo i em surt un senglar pel corriol, li tiro un tret, veig que marxa corriol amunt. Al cap de poc ja arriba un gos que pocs metres mes amunt para de cridar fent un crit de seti, vaig cap allà i veig les verdisses plenes de sang, ho vaig seguint i el trobo ja mort en una carbonera.
Passat unes hores un dels molts empaits ve cap a mi, sento l'espatec de branques i em surt un altre senglar tirant-li dos trets caien mort, el portaven  tres gossos.
S'han tirat molts trets amb 20 senglars capturats.