Reflexions, informacions i comentaris de la caça del senglar des d'una perspectiva personal, i vivències en primera persona.També hi trobareu fotos i vídeos.

dijous, 25 de setembre del 2014

Un doblet

La ratxa continua, avui he fet un doblet, tot i que he catxat un cabirol.Només portava cinc bales i el primer que tiro es un cabirol mascle que l'he fallat amb tres trets, em quedaven dues bales, quina  pressió que m´he donat, pensava..... com em surti un porc ja cal que afini be i, sí em surt un senglar a tota llet i li tiro un tret caient fulminat, un tret a l'espatlla visca!  Ja només em quedava una bala, anava passant els minuts i quant ja estàvem acabant la cacera em surt un altre senglar mentre estirava el que havia mort, agafo el rifle i li tiro el tret que em quedava i el porc enllà, veig que deixa sang, el gos el marca al mig del boixos i el veig allà mort, portava el tret al costellam!
N'hem fet dos.