Reflexions, informacions i comentaris de la caça del senglar des d'una perspectiva personal, i vivències en primera persona.També hi trobareu fotos i vídeos.

dissabte, 27 de setembre del 2008

Un altre senglar

Avui hem caçat 15 porcs senglars, amb molts empaits de gossos amunt i avall. A sigut una cacera amb trempera.
M'han passat dos empaits per sobre d'on feia la parada i era impossible de veure cap porc. He canviat de parada fent-me mes amunt, buscant per allà on havien passat els empaits. Al cap d'una estona sento fresa era un senglar que s'acostava, però el vent anava a favor seu, merda! es para i fot un bufet, apa adéu. Mes tard torno a sentir fresa per sota meu, començo a mirar enmig de les alzines i veig la silueta d'un animal, no sabia el que era,el vaig seguint i quant surt en una petita clariana veig que es un porc, li tiro i el mato. Vaig per acostar-me i em passa un altre porc per sobre del mort, jo amb el express obert, hòstia!!!
Anaven escondits, el senglar feia uns 35 kg.

1 comentari:

Anònim ha dit...

ei, para , no??? ets una maquina de matar. On vas a caçar, a coll sa cabra???

Per mi avui ha sigut altre fracas. He anat a caçar amb la colla de camos i res de res. Hem trobat dos porcs i s'han matat. Erem cap a 60 o 70 persones i ens hem fotut de fàstic. Aquest any tinc la mala llet de canto. Vagi on vagi no hi ha porcs.