Reflexions, informacions i comentaris de la caça del senglar des d'una perspectiva personal, i vivències en primera persona.També hi trobareu fotos i vídeos.

dimecres, 16 de desembre del 2009

Avui he caçat dos senglars


Hola a tots, avui hem anat a caçar amb uns 6 graus sota zero, molt de fred, però amb un bon foc a la parada s'ha pogut suportar millor. He mort un de bastant gros i ¨guapo¨ l' hem pesat i feia 81 kg. amb molt de ullal ja veureu les fotos. M'ha sortit per un corriol de cara i s'ha parat a escoltar els gossos, mirant-me, l'he apuntat al mig del cap, jo estava a uns 20 metres d'ell, i disparo entrant-li la bala per ull, cau fulminat i arriben els gossos que l'han mossegat una mica. Al cap d' un parell d'hores ha vingut un l'altre senglar per un altre corriol i li he tirat un tret travesser que també ha caigut mort, aquest anava sense empaitar, d'uns 20 kg.
En total hem caçat 8 senglars.




1 comentari:

Anònim ha dit...

Va tot molt i molt bé. Els gossos ja comencen a estar al 100% i jo m'ho estic passant pipa. El coto de Montagut és espactacular, ja que les caceres són d'alta muntanya i sens gairebé tot.Aviam si anem xerrant i disfrutant de la nostre passió.
Has vist la web de la Colla de Montagut? t'han afiliat com a amic. Crec que estar bé que tothom vagi posant coses a la xarxa i podem anar disfrutant de les caceres dels altres i a l'inversa.