Reflexions, informacions i comentaris de la caça del senglar des d'una perspectiva personal, i vivències en primera persona.També hi trobareu fotos i vídeos.

dimarts, 2 de novembre del 2010

101 senglars, no pas Dàlmates!

Ahir, dia de Tot Sants amb molt bona cacera,varem caçar sis senglars, moltes parades van poder tirar al porc, d'uns amb més o menys encert. Tinc que dir però que un nou caçador es va estrenar, bé no era un caçador si no que en aquest cas era una caçadora molt jove. Va tirar a un senglar d'uns 25 kg. ferint-lo de l'esquena, jo que estava aprop m'hi vaig acostar esperant els gossos que el delatessin i el vaig acabar de matar amb el punyal. Em vaig alegrar molt per ella, Felicitats!, Mònica.
També tinc que dir que quan ja plegàvem, un gosser alerta de que els gossos feien siti a un altre senglar, vaig anar a una parada que ja havia marxat l'home i al cap de poc em surt el porc,li tiro un tret, el senglar s'estimba single avall i li tiro dos trets més un cop a baix el single, al final, cau ja mort. El primer tret ja va ser mortal, feia uns 50 kg.