Reflexions, informacions i comentaris de la caça del senglar des d'una perspectiva personal, i vivències en primera persona.També hi trobareu fotos i vídeos.

dijous, 2 de desembre del 2010

Un altre senglar i gossos esparracats

Altre cop he tornat a tirar, quina sort últimament!
Hi havia uns gossos que feien seti als porcs, i no sortien, el gosser intentant fer-los sortir i res de res, un altre gosser ha anat amb més gossos per ajudar-lo, llavors si, allò ha sigut un espectacle de lladrucs dels gossos i crits dels gossers, un dels gossers m'avisa de que el senglar va cap als camps a on era jo. Ja el sento a baixar per una margera i em marxa cap al cantó contrari d'on estava, el veig que surt per una feixa que hi havia més amunt ja m'hi aplano tirant-li dos trets, cau, però es torna aixecar i se'n va. Al cap de poc ja arriben els gossos exaltats amb el rastre del senglar, vaig cap on havia fugit el porc i veig sang, bon senyal. Li he tirat a uns 100 m.
El gosser segueix els gossos que ja li tornen a fer seti uns centenars de metres, es fica al seti i l'acaba de matar. Resultat de tot això cinc gossos esparracats i cap al veterinari, dos d'aquest eren amb un altre senglar que han mort i que també els han esparracat.
El senglar feia uns 70 kg. amb una mica d'ullal. Hem caçat 4 senglars.



1 comentari:

Anònim ha dit...

Pero qué es esto????
M
QUién hirió a los perrinos??????



Ayyyyyyy qué feoooooooo......