Reflexions, informacions i comentaris de la caça del senglar des d'una perspectiva personal, i vivències en primera persona.També hi trobareu fotos i vídeos.

dilluns, 13 de desembre del 2010

Un senglar medalla de plata

El senglar que vaig caçar el 3 de novembre d'enguany feia molt d'ullal, fet que el vaig portar a homologar a la Junta d' Homologació de Caça. La puntuació va ser de 106.1 punts

La valoració de punts en el senglar va de:
Medalla d'or a partir de 110 punts.
Medalla de plata a partir de 105 a 109,99 punts.
Medalla de bronze a partir de 100 a104,99 punts.


1 comentari:

Pep ha dit...

Bona tarda Jordi!!!
Moltes felicitats per aquesta medalla de plata! la pena és que el dret té la punta trencada...
Llàstima que a mi no m'agrada cap més caça que no sigui la de la becada, i menys caça major, però si la practiqués tindria un rifle express. M'encanten. Una vegada tan sí com no amb van fer anar a una monteria a Soria i el tio que amb va convidar portava una parella de expressos 375 Holland&Holland paral·lels, una pasada. Encara que la monteria no em va agradar gens, vaig disfrutar com un camell ravolcant porcs amb un dels dos express, me'n recordaré sempre més, em pujava un nudrissot d'uns 35 quilos per una passadora a tota llet, m'hi aplano, arronso el dit i el vaig arrombuiar uns 4 ò 5 metres i a més va quedar girat completament al revés!!! Ara, massa rifle per un porc!!!
Bueno, a veure si demà pots sortir i continues de ratxa.