Reflexions, informacions i comentaris de la caça del senglar des d'una perspectiva personal, i vivències en primera persona.També hi trobareu fotos i vídeos.

dissabte, 5 de febrer del 2011

Ja en son tretze

Avui he disfrutat molt a la parada, quant portava una mitja hora al lloc sento una fresa i veig un senglar que amb surt enmig d'alzines, brucs i arboç a tota hòstia, ja m'hi aplano tirat-li un tret i el porc avall, ja m'han surten dos més tirant-li amb un dels dos i el rebolco, tot dos avall, jo amb el rifle buit i ja m'han surten dos més i també avall, la mare que els va parir com corrien. Al cap d'uns segons que ja tenia el rifle carregat, torno a sentir fresa i veig una alzina petita que cau, vaig cap allà i portava un tret que havia tirat abans.
El primer era gros, els altres d'uns 35 kg. Vaig a mirar si hi havia sant, un tros avall en trobo una mica, però ho deixo està i m'han torno a la parada.
Al cap d' un quart torno a sentir fresa molt aprop meu i m'han surt un amb uns ullals imponents, l'hi tiro un tret a una distancia de sis metres, el fereixo i ell em veu i, de cara a mi tirant-li un segon tret on el fulmino quedant-me mort a dos metres meu. Amb un pes de 85kg. Collons! quin dia.



1 comentari:

Pep ha dit...

Ostia quin senglar més guapo!!! sembla els que hi ha a Turquia!!! Això deu ser un medalla d'or, no?